ΒΡΕΤΑΝΙΑ: Ρατσιστικά υπονοούμενα έχει η λευκή κόλλα χαρτί! Και το μαύρο καπέλο των μαγισσών! Να αντικατασταθούν για την προστασία των νηπίων...
‘πολιτικής ορθότητας’ κατά του «ρατσισμού», εντόπισαν
και αποφάσισαν να εξαλείψουν, δύο πατροπαράδοτα φρούρια προώθησης ‘ρατσιστικών μηνυμάτων’.
Το μαύρο καπέλο των μαγισσών και την λευκή κόλλα χαρτί!!!!
Το μεν πρώτο μειώνει τους μαύρους, το δε δεύτερο εξυψώνει τους λευκούς!
Έτσι η παραδοσιακή ενδυμασία των μάγων και των μαγισσών έχει γίνει πλέον αντικείμενο επικρίσεων από «εμπειρογνώμονες σε θέματα ισότητας»
που ισχυρίζονται ότι μπορεί να στείλει ένα «αρνητικό μήνυμα» στα μικρά παιδιά στα νηπιαγωγεία και να οδηγήσει σε «ρατσισμό».
Οι «ορθοί» δάσκαλοι λοιπόν θα πρέπει να λογοκρίνουν το κουτί με τα παιχνίδια (toy box) και να αντικαταστήσουν το μυτερό μαύρο καπέλο με ένα… ροζ, ενώ το γενικά περίλαμπρο, χλωμό ντύσιμο των νεράιδων, πρέπει να αντικατασταθεί με πιο… σκούρες αποχρώσεις.
Ένα άλλο υλικό του σχολείου – η λευκή κόλλα - έχει επίσης αμφισβητηθεί από την σύμβουλο Anne O'Connor, που συμβουλεύει τις τοπικές αρχές για θέματα «ισότητας» και «ποικιλομορφίας».
Τα παιδιά θα πρέπει να εφοδιάζονται με χαρτί, και άλλων χρωμάτων εκτός από το λευκό, για να ζωγραφίζουν με τα κραγιόνια τους.
Σε «όλο το φάσμα των τόνων της ανθρώπινης σάρκας», συμβουλεύει η σύμβουλος, για να αντανακλάται η ποικιλομορφία της ανθρώπινης φυλής.
Τέλος, το προσωπικό θα πρέπει να είναι προετοιμασμένο να κάνει «εκπτώσεις στην αλήθεια», όταν ρωτούνται από τους μαθητές για το ποιο είναι το αγαπημένο τους χρώμα, να απαντάνε, προς
το συμφέρον των «καλών φυλετικών σχέσεων», το «μαύρο»
ή το «καφέ»!
Τα μέτρα, που αναφέρονται σε μια σειρά οδηγών στο περιοδικό
Nursery World (Ο Κόσμος του Νηπιαγωγείου),
με στόχο την αποφυγή των «φυλετικών προκαταλήψεων»
σε νήπια από την ηλικία των δύο.
Σύμφωνα με τους οδηγούς, τα πολύ μικρά παιδιά μπορεί να αρχίσουν να εκφράζουν αρνητικές διακρίσεις και απόψεις σχετικά με το χρώμα του δέρματος και την εμφάνιση, κάτι που το προσωπικό του νηπιαγωγείου πρέπει να τα βοηθήσει να «ξεμάθουν».
Αν τα παιδιά να αναπτύξουν θετικές εντυπώσεις για τα σκούρα χρώματα, τόσο μεγαλύτερη είναι η πιθανότητα ότι η στάση αυτή θα γενικευθεί και στους ανθρώπους, λένε οι οδηγοί.
Η συμβουλή βασίζεται σε μία προσέγγιση «κατά της προκατάληψης» στην εκπαίδευση, η οποία αναπτύχθηκε στις Ηνωμένες Πολιτείες στο πλαίσιο της πολυπολιτισμικότητας.
Προκαλεί προκαταλήψεις όπως ο ρατσισμός, ο σεξισμός και οι διακρίσεις λόγω ηλικίας σε όλο το πρόγραμμα σπουδών
και διδάσκει τα παιδιά σχετικά με την «ανεκτικότητα»
και το «σεβασμό» και την κριτική ανάλυση αυτών που διδάσκονται και να σκέφτονται.
Η κ. O 'Connor, η οποία έχει δουλέψει στα συμβούλια Newham και Tower Hamlets, είπε ότι η προσέγγιση, που βασίζεται σε ένα μοντέλο «αντι-προκατάληψης» της εκπαίδευσης, που ανέπτυξε την ενσυναίσθηση των παιδιών και βοήθησε τους δασκάλους των μικρών ηλικιών, να εξερευνήσουν την δική τους κατάσταση
και τις πιθανές προκαταλήψεις τους.
«Υπάρχει μια τάση στην εκπαίδευση», λέει η O 'Connor
«ότι εδώ είναι οι φυσιολογικοί άνθρωποι και εδώ είναι
οι διαφορετικοί άνθρωποι και πρέπει να είμαστε καλοί σε εκείνους τους διαφορετικούς ανθρώπους», είτε πρόκειται για την φυλή,
το φύλο, την εθνότητα, τον σεξουαλικό προσανατολισμό, την ηλικία ή την θρησκεία.
«Οι άνθρωποι που αντιδρούν θα πουν «καλά δεν υπάρχει τίποτα λάθος με το λευκό χαρτί», αλλά στην πραγματικότητα
θα μπορούσε να υπάρξει αν δεν μπορείτε να δείτε τον εαυτό σας
να αντικατοπτρίζεται στη πράγματα γύρω σας».
Σαν δάσκαλος μικρών ηλικιών, τη στιγμή που θα αρχίσετε να σκέφτεστε, «αλλά στην πραγματικότητα, αν δώσω σε όλους πράσινο χαρτί, τι θα συμβεί», έχετε ένα δυναμικό διδασκαλίας.
«Οι άνθρωποι μπορεί να επικρίνουν ότι ως τρελή πολιτική ορθότητα.
Αλλά είναι, λόγω της πολιτικής ορθότητας που έχουμε προχωρήσει πάρα πολύ.
Αν νομίζετε ότι παίρνουμε τώρα ως δεδομένο ότι τα κτίριά μας και οι δημόσιες οδοί έχουν προσαρμοστεί έτσι ώστε οι άνθρωποι σε αναπηρικά καροτσάκια να μπορούν να κινούνται, πριν από χρόνια, αν ήσουν σε μια αναπηρική καρέκλα, τότε ήταν δύσκολα τα πράγματα για σένα.
(Σχ. ΚΟ: Καμία βέβαια, σχέση δεν έχει η εξυπηρέτηση των ατόμων με ειδικές ανάγκες με την μούρλια της πολιτικής ορθότητας).
Δεν θα τα είχαμε καταφέρει χωρίς το κίνημα της ισότητας».
Είπε: «Είμαι σίγουρη ότι οι εμπειρογνώμονες αυτών των πρώτων ηλικιών γνωρίζουν τον τομέα τους, αλλά φαίνεται να έχουν εμμονή με το χρώμα και είναι αποφασισμένοι να κάνουν όλο τον κόσμο να έχει την ίδια εμμονή.
«Το να μην επιτρέπεται οι μάγισσες σε ένα παιχνίδι να φοράνε μαύρο μου φαίνεται ανοησία και στο ίδιο πνεύμα με εκείνα τα άτομα που έχουν πρόβλημα με το παιδικό τραγούδι
«Bar Bar Black Sheep» "ή τα "Τρία Γουρουνάκια’.
Τα παιδιά βλέπουν μόνο ένα πρόβατο σε ένα λιβάδι, είτε είναι μαύρο, γκρι, λευκό ή μπεζ.
Έχω δουλέψει με τα παιδιά για 41 χρόνια και δεν πιστεύω ότι έχω συναντήσει ποτέ παιδάκι δύο ετών, το οποίο να είναι με οποιονδήποτε τρόπο ρατσιστικό ή να έχει προκατάληψη. "
Ωστόσο, πρόσφατη έρευνα του καθηγητή Lord Winston προσκομίζει αποδείξεις ότι τα παιδιά σε τόσο μικρή ηλικία όπως τεσσάρων χρονών, μπορεί να έχουν «ρατσιστικές απόψεις».
Σε ένα πείραμα που πραγματοποιήθηκε για την σειρά ‘Child of our Time’ του BBC, στα παιδιά παρουσιάστηκαν μια σειρά από εικόνες προσώπων από άνδρες, γυναίκες, αγόρια ή κορίτσια.
Μόνο ένα από τα πρόσωπα σε κάθε ακολουθία ήταν λευκό.
Τα παιδιά κλήθηκαν να διαλέξουν το πρόσωπο του ατόμου που ήθελαν ως φίλο τους και το πρόσωπο που πίστευαν ότι θα ήταν πιο πιθανό να μπλέξουν σε μπελάδες.
Σχεδόν όλα τα λευκά παιδιά στο πλαίσιο της έρευνας συνέδεσαν θετικές ιδιότητες αποκλειστικά με φωτογραφίες λευκών παιδιών ή ενήλικων.
Περισσότερο από το ήμισυ των μαύρων παιδιών έκανε τις ίδιες ενώσεις.
Σε αντίθεση, οι άνθρωποι με πιο σκούρο πρόσωπο, θεωρήθηκαν ως υποψήφιοι για φασαρίες.
Σχ. ΚΟ: ΠΡΟΣΟΧΗ!!!!!!! Ακολουθεί ΡΑΤΣΙΣΤΙΚΟ ΠΡΟΪΟΝ!!!!
ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΟΥΡΑΝΟΣ / Πηγή
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου